Patřík dobrému tónu ve společnosti, zejména té české, býtodborníkem na všechno. Běžně radíme paní Daně Drábovés jadernou fyzikou, ministerstvo financí bychom mohli říditz fleku, ale neuděláme to (ať si na svoje chyby přijdouhezky sami) a počítače, internet nebo jak vytvořit webové stránky?–na to máme patent!
Zatímco k atomové elektrárně se mnohý z nás za život aninepřiblíží a ministerstvo financí nám připomínají jen daňovéupomínky, tvorba webových stránek je jakousi českouodnoží již tolik známého kutilství. Každý tomu rozumí ahlavně všichni víme jak na to a to tak, že nejlíp. „…kam sena nás hrabou páni inženýři, študovaní za naše peníze!“ Jenže co vlastně doopravdy víme o fungování webu? O tom, jak mávypadat jeho struktura, co by měly každé stránky obsahovat, jaktakovou doménu spravovat a aktualizovat a to už se neptáme ani pografickém ztvárnění…radši.
Webdesign a příbuzné disciplínyzkrátka nejsou jen tak něco, co si zkusím, protože jsem to užjednou viděl někoho dělat v televizi. Tedy, zkusit to můžu,ale kýžený výsledek se téměř s určitostí nedostaví.Ono totiž nejde jen o to něco vyzkoušet, ale zejména vědět aznát. Z angličtiny do naší mateřštiny, už před nějakoudobou, proniklo slovní spojení „to know how“. A i ten největšíz velkých kapacit českých „hospodských vědátorů“ a„všeumělů“ ví, že „nouhau“ se nedá naučit, natožaplikovat v praxi. Chceme-li si pořídit opravdu funkční azajímavé webové stránky, nehledejme pomoc po hospodách, ale uspolečnosti Internet123.cz.